maandag 8 december 2008

Wat ik later doe met mijn eigen kinderen

wat doe ik:

Ik zou mijn kinderen niet zo snel naar een kinderdagverblijf doen. omdat ik zelf wil zien opgroeien, erbij zijn als ze zindelijk worden of als ze mama of papa zeggen of als ze gaan lopen. Ik wil niet dat zoiets op een kinderdagverblijf gebeurd. Als ik zou moeten blijven werken dan zou ik of halve dagen gaan werken of maar 1 of 2 dagen. Dan gaan de kinderen naar de oma of mijn man die past op ze. Als ik mijn kind naar een kinderdagverblijf zou doen dan zou ik dat nog niet meteen doen. Ik zou wachten tot mijn kind een jaar of 2 / 3 is. omdat ik heb opvoeden zelf wil doen, en dat gebeurd altijd iets anders op een kinderdagverblijf. Ik wil zelf wel op een kinderdagverblijf werken omdat ik dit heel leuk vind en ik wil graag met kinderen werken. maar ik vind dat dit anders, dan dat ik mijn eigen kinderen er heen zou doen. Misschien dat dit nog veranderd maar zo denk ik er nu over....

ik hoor hier graag reacties over.

Geen opmerkingen: