woensdag 10 december 2008

verjaardag op stage2


Ik was bij de belhamel al een tijdje. In mijn stage periode valt mijn verjaardag. Dit heb ik nartuurlijk gevierd daar. Ze hebben voor mij een deurkaart gemaakt die ik er kon ophangen zodat de ouders/verzorgers wisten dat ik jarig was. Ik heb als traktatie een zakje van dora en/of winnie the pooh gehaald. Hier heb ik een beker in gedaan met chip (nibbits rings) ik heb er nog paar spekjes bij gedaan en ook nog een doosje met choco sigaretten. Voor de leidsters heb ik een doos met zeebonbons gehaald. We hebben 's middags mijn verjaardag gevierd. Ze hebben voor mij gezongen. toen vroegen ze of ik op tafel met de kinderen wou dansen, ik zo nee doe maar niet. Toen zijn alle kinderen omste beurten geweest en hebben op tafel gedanst. Ik heb toen ook nog een heel mooi cadeau gekregen. Een bak waar je alles in op kunt bergen, die is versierd met verf door de kinderen gemaakt.
Ik vond het heel gezellig om daar mijn verjaardag te vieren.

Geen opmerkingen: