woensdag 10 december 2008

stage 2


ik loop al weer een tijdje bij mijn nieuwe stage, dit is in Hengelo. Het heet de Belhamel.


Ik heb het hier erg naar mijn zin. Ik mag hier ook alles doen. Er wordt hier ook heel veel overlegd, hoe ze het doen of wat ze doen. Als ze iets doen (bijv straffen) hebben ze er altijd een uitleg bij. Ik heb hier een heel ander gevoel bij dan bij mijn vorige stage. Hier gaan ze voor mijn gevoel ook heel anders met de kinderen om. Als ze het zelf niet weten wordt er gebeld naar het kantoor waar allemaal mensen zitten ook het hoofd van de kinderdagverblijven. Want ze hebben namelijk drie verstigingen in Hengelo de Belhamel(waar ik stage loop), de rakkertjes en de rammelaar. Zij kan het probleem meestal wel oplossen, komt een ochtend of middag observeren. Gaat meestal een gesprek aan, met ouders of de leidsters. Zo gaan ze dan aan het werk voor het kind.


Als ik hier weg moet ga ik dit heel erg missen, vind het een super stage!!

Geen opmerkingen: