woensdag 10 december 2008

Kindermishandeling!

Ik heb bij bibliotheek een bericht over kindermishandeling geplaats. Zo denk ik hier dus over!

Kindermishandeling, hoe kun je het doen?! Ik vind het verschrikkelijk dat mensen hier toe in staat kunnen zijn. Alle vormen van kindermishandeling vind ik niet kunnen! Je hoort je handen thuis te houden, en kinderen zijn zo machteloos, ze kunnen zich niet uiten en niet zeggen wat ze voelen en meemaken. Op een kinderdagverblijf of kindercentrum kun je hier ook mee te maken krijgen, maar hoe ga je hier dan mee om!? Je mag natuurlijk niet direct actie ondernemen als je het niet zeker weet. Maar hoe ga je handelen!? Hoe denken jullie hier over!?

Wat zouden jullie doen in dit geval? Laat maar eens weten, ik ben heel erg benieuwd namelijk.

Geen opmerkingen: